Гарантія та сервіс
Весь товар сертифікований і має гарантію офіційних сервісних центрів.
Перед здійсненням покупки покупець має право ознайомиться з товаром, перевірити працездатність і комплектацію. Покупцеві обов'язково вручається розрахунковий документ і заповнений гарантійний талон з печаткою продавця.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару
- неправильно заповнено гарантійний талон
- серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
-випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
-пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
-пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
-пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або ті, що виникли внаслідок з'єднання і підключення товару до інших виробів
-пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
-програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
-збереження інформації на жорсткому диску
Обмін або повернення товарів:
- Відповідно до Закону України про захист прав споживачів Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. При цьому переконайтеся в тому що:
- товар, не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Оформити заявку на обмін або повернення можна на сайті або за телефоном, вказаним на сайті.
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
- висновок сервісного центру з відміткою про неможливість проведення ремонту.